Adsell's Garage ~ Talesweaver Style

DISCLAIMER!!! Any characters,storylines and/or organisations as depicted in my blog are purely work of fiction ..... or so it seems. Any similarity to persons living or dead(or going to die soon(curses and hope)) is purely coincidental.The views and opinions expressed herein do not necessary reflect those of a given organisation.

Sunday, January 13, 2008

見ないで。。。

今なら誰も私の気持ちがわからない。私の全ての苦しみ。何で皆が別人の気持ちが感じられない。
だから僕は消えたい、皆が忘れられる。昔と今何も変わらない。

昔小校のとき、僕は日常で苛めてた。友達がない、皆が怖くてのですから、誰も助けられる。本当に寂しい。毎日毎日涙で学校のバスが降りました。学校には行きたくない。実はあの時これが僕の秘密から、誰も教えない。

中校も同じ最低。僕サッカが好きじゃない、だから友達が少しはある。一番良い友達が裏切り者。あいつ死んでもいいさ。本物気持ちの友は二人だけです。

この文の見た人誰も話すがさもないとキミが殺す。これは僕の下手日本語の書いた文ですから、許してください。見れればわかるでしょう。

今さえ。。。。。。。。。